Regulamin Programu punktowego extra
(dalej: "Regulamin")
§ 1. Informacje ogólne
- Organizatorem „Programu punktowego extra”, zwanego dalej „Programem” jest Robert Bosch sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Jutrzenki 105, 02-231 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000051814, o kapitale zakładowym w wysokości 197 443 600 zł, o numerze NIP 526 102 79 92, o numerze REGON 011124535, o numerze rejestrowym BDO 000007792 zwana dalej „Organizatorem”.
- Niektóre czynności związane z organizacją i prowadzeniem Programu Organizator może powierzać do wykonania swoim podwykonawcom.
- Program jest realizowany we współpracy z partnerami Organizatora wskazanymi na stronie www.extra-program.pl, zwanymi dalej „Partnerami”,
- Program rozpoczyna się dnia 2 kwietnia 2014 r. i trwa do czasu jego zakończenia, zgodnie z postanowieniami §6 Regulaminu.
§ 2. Przystąpienie do Programu
- W Programie mogą brać udział wyłącznie
a. przedsiębiorcy – osoby fizyczne lub prawne oraz jednostki organizacyjne nie będące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, zajmujące się zarobkowo naprawą pojazdów mechanicznych jakiegokolwiek rodzaju i wielkości, w ramach której zakupują produkty określone w §3 ust. 1. Regulaminu (dalej: „Warsztaty”).
b. przedsiębiorcy – osoby fizyczne lub prawne oraz jednostki organizacyjne nie będące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, których zakres faktycznej działalności gospodarczej w pełnym lub w przeważającym zakresie obejmuje sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów mechanicznych jakiegokolwiek rodzaju i wielkości, w ramach której zakupują produkty określone w §3 ust. 1. Regulaminu (dalej: „Sklepy”).
– przy czym Warsztaty i Sklepy zwane są dalej łącznie „Uczestnikami”.
- Do udziału w Programie uprawnieni są wyłącznie przedsiębiorcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Za Uczestnika uprawnionego do udziału w Programie uznawani będą również wspólnicy spółki cywilnej, którzy przystąpią do Programu poprzez podanie danych tej spółki, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Do udziału w Programie uprawnione są wyłącznie Warsztaty, które:
a. we wniosku o nadanie numeru REGON lub jego aktualizacji zadeklarowały wśród wykonywanej działalności: 45.20.Z – „Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli” (w przypadku Warsztatów w formie spółek cywilnych właściwy numer PKD powinien być zadeklarowany przy numerze REGON spółki cywilnej lub numerach REGON wszystkich wspólników) oraz
b. rzeczywiście wykonywać będą działalność określoną w §2 ust. 1a Regulaminu tj. prowadzić będą warsztat samochodowy – zarówno w czasie przystąpienia do Programu, nabywania produktów objętych Programem jaki i w czasie wydawania nagród w Programie).
- Do udziału w Programie uprawnione są wyłącznie Sklepy, które:
a. we wniosku o nadanie numeru REGON lub jego aktualizacji zadeklarowały wśród wykonywanej działalności: 47.78.Z (w przypadku Sklepów w formie spółek cywilnych właściwy numer PKD powinien być zadeklarowany przy numerze REGON spółki cywilnej lub numerach REGON wszystkich wspólników) oraz
b. rzeczywiście wykonywać będą działalność określoną w §2 ust. 1b Regulaminu tj. prowadzić będą sklep detaliczny zajmujący się sprzedażą części i akcesoriów do pojazdów mechanicznych – zarówno w czasie przystąpienia do Programu, nabywania produktów objętych Programem jaki i w czasie wydawania nagród w Programie).
- Do udziału w Programie nie są uprawnione Sklepy, które stanowią lub prowadzą oddziały, filie lub punkty franczyzowe dystrybutorów, o których mowa w ust. 11 poniżej oraz następujących dystrybutorów: Profi Auto sp. z o.o. lub są zrzeszone w sieci takich dystrybutorów w innej formie prawnej, przy czym:
a) Sklep może przystąpić do Programu w terminie 30 dni po zakończeniu współpracy z dystrybutorem.
b) Sklep nie ma prawa do udziału w Programie, zdobywania punktów lub wymiany nagród od dnia rozpoczęcia współpracy z dystrybutorem, przy czym ma prawo do wymiany punktów zdobytych w Programie przed rozpoczęciem takiej współpracy (prawo to przysługuje przez 30 dni od zawarcia umowy z dystrybutorem – przy czym wymogiem dla wymiany punktów na nagrody jest uprzednie poinformowanie Organizatora o zamiarze zawarcia umowy z dystrybutorem (przed jej zawarciem).
- Przystąpienie do Programu następuje poprzez:
a. zarejestrowanie Uczestnika na stronie internetowej Programu dostępnej pod adresem www.extra-program.pl, (dalej: „Platforma”) poprzez:
I. podanie danych kontaktowych przedstawiciela Uczestnika (uprawnionego do rejestracji Uczestnika w Programie i jego reprezentowania w czasie trwania Programu): imienia i nazwiska, numeru telefonu komórkowego, adresu email,
II. podanie numeru NIP Uczestnika
III. potwierdzenie, że reprezentant Uczestnika jest jego właścicielem lub osobą upoważnioną do reprezentowania Uczestnika
IV. wyrażenie zgody na przesyłanie do Programu danych obrotowych od wybranego/wybranych dystrybutorów
V. wyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu,
b. aktywowanie konta poprzez:
I. uruchomienie linka zawartego w wiadomości email wysłanej na adres podany podczas rejestracji albo wpisanie kodu aktywującego wysłanego w wiadomości SMS na podany podczas rejestracji numer telefonu (zgodnie z wybranym kanałem komunikacji),
II. wejście na Platformę, wybór dystrybutora (lub dystrybutorów), u którego Uczestnik nabywa lub nabywać będzie produkty objęte Programem,
III. wpisanie numeru REGON, nazwy i adresu firmy, firmowego numeru telefonu, podanie liczby pracowników;
IV. ustawienie hasła oraz ustawienie pytania bezpieczeństwa; wyrażenie zgody na zasady przetwarzania danych osobowych,
V. zaznaczenie właściwego pola: „Sklep” albo „Warsztat”
(aktywacja konta powinna nastąpić nie później niż w ciągu 30 dni od zakończenia rejestracji na Platformie).
- Uczestnik jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji danych zgłoszonych na Platformie w przypadku zaistnienia zmian w tym zakresie. Organizator nie odpowiada za niemożność udziału w Programie, naliczenia punktów w Programie lub wydania nagród w przypadku zaniechania przez Uczestnika obowiązku bezzwłocznej aktualizacji danych.
- Uczestnik o statusie Warsztatu jest uprawniony do zadeklarowania nie więcej niż czterech dystrybutorów, a Uczestnik o statusie Sklepu nie więcej niż sześciu dystrybutorów, u których zakupy produktów będą uwzględniane w Programie (wyłącznie z listy dystrybutorów wskazanej na Platformie).
- Uczestnik jest uprawniony do zmiany zadeklarowanych dystrybutorów poprzez Platformę w czasie trwania Programu. Usunięcie przez Uczestnika danego dystrybutora z listy wybranych dystrybutorów spowoduje brak naliczenia punktów w Programie za zakup produktów u tego dystrybutora – począwszy od miesiąca, w którym dystrybutor został usunięty. Natomiast dodanie nowego dystrybutora spowoduje uwzględnienie dokonanych u niego zakupów produktów – począwszy od miesiąca wyboru danego dystrybutora.
- Lista dystrybutorów, u których zakupy produktów mogą być uwzględnione w Programie, jest dostępna na Platformie. Organizator zastrzega sobie prawo do dodawania lub usuwania dystrybutorów uwzględnianych w Programie, informując o tym poprzez Platformę z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem (po upływie powyższego terminu zakupy dokonywane u usuniętego dystrybutora nie będą uwzględniane).
- Jeżeli Organizator poprzez Platformę nie ogłosi inaczej, przystąpienie do Programu jest możliwe w każdym czasie - aż do czasu ogłoszenia zakończenia Programu, zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
- Na podany podczas rejestracji adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego Organizator będzie realizował komunikację związaną z działalnością Programu.
§ 3. Punkty Programu
- W Programie jest uwzględniany zakup:
a. zakup przez Uczestników części samochodowych marki „Bosch” z wyłączeniem urządzeń diagnostycznych, akumulatorów oraz części zamiennych do silników Diesla, ale z uwzględnieniem świec żarowych i końcówek wtrysku (dalej: „Produkty Bosch”) oraz
b. zakup przez Uczestników będących Warsztatami produktów Partnerów, które zostaną wskazane na Platformie (dalej: „Produkty Partnerów”),
(dalej łącznie: „Produkty”),
- W ramach Programu:
2.1. Warsztaty otrzymują punkty w zamian za zakup u dystrybutorów Produktów Bosch lub Produktów Partnerów w czasie trwania Programu
2.2. Sklepy otrzymują punkty w zamian za zakup u dystrybutorów Produktów Bosch w czasie trwania Programu
(dalej: „Punkty”),
- W Programie są uwzględniane zakupy w kwocie netto Produktów u dystrybutorów zadeklarowanych na Platformie, dokonane począwszy od miesiąca, w którym Uczestnik przystąpił do Programu - aż do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie ogłoszone zakończenie Programu lub do dnia wystąpienia przez Uczestnika z Programu lub wykluczenia Uczestnika z Programu przez Organizatora.
- Zakupy Produktów Bosch u dystrybutorów przez Warsztaty są przeliczane na Punkty według przelicznika wskazanego na Platformie. Warsztaty należące do sieci Bosch Car Service, Bosch Diesel Service oraz Bosch Diesel Centrum mają dwa razy mniejszy przelicznik dla Produktów Bosch niż warsztaty należące do innych sieci lub niezrzeszone. Zakupy Produktów Partnerów przez Warsztaty są przeliczane na Punkty według takiego samego przelicznika dla wszystkich kategorii Warsztatów biorących udział w Programie, o ile Organizator na Platformie nie ogłosi inaczej. Organizator zastrzega sobie prawo do ustalania różnych przeliczników dla poszczególnych Produktów lub kategorii Produktów Partnera, jak również do zmiany ogłoszonych przeliczników, informując o tym fakcie przez Platformę co najmniej
3 dni przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca kalendarzowego.
- Zakupy Produktów Bosch u dystrybutorów przez Sklepy są przeliczane na Punkty według przelicznika wskazanego na Platformie, przy czym – jeżeli na Platformie nie ogłoszono inaczej - Sklepy posiadają taki sam przelicznik punktowy jak Warsztaty niezrzeszone. Jednakże po osiągnięciu w danym roku kalendarzowym maksymalnego rocznego poziomu obrotów w zakupach Produktów Bosch uwzględnianych w Programie, przelicznik zmienia się na dwa razy mniejszy. Wartość maksymalnego rocznego poziomu obrotów dla sklepów jest dostępna na Platformie Programu na podstronie „Korzyści dla sklepów”. Od początku nowego roku kalendarzowego Sklepowi ponownie jest przywracany przelicznik stosowany dla Warsztatów niezrzeszonych.
- W trakcie trwania Programu Organizator może ogłosić możliwość zdobycia przez Uczestników dodatkowych Punktów w Programie po spełnieniu określonych kryteriów, zgodnie ze szczegółami opublikowanymi na Platformie (w szczególności w formie konkursów i promocji zgodnie z ich odrębnymi regulaminami).
- Punkty zdobyte w Programie są naliczane na indywidualnym koncie Uczestnika na Platformie w miesięcznych okresach rozliczeniowych – Organizator nalicza na koncie Punkty za zakupy Produktów dokonane w danym miesiącu kalendarzowym w terminie do 25. dnia następnego miesiąca kalendarzowego.
- O zaliczeniu zakupu Produktu do zakupów dokonanych w określonym miesiącu kalendarzowym decyduje data wystawienia faktury VAT przez dystrybutora.
- Punkty naliczane są na podstawie danych przekazanych Organizatorowi przez dystrybutorów. W przypadku niezgodności naliczonych Punktów z faktycznymi zakupami dokonanymi przez Uczestnika u dystrybutora, Uczestnik jest zobowiązany do zgłoszenia w tym przedmiocie reklamacji w formie pisemnej na adres kontakt@extra-program.pl – nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia naliczenia przez Organizatora na Platformie Punktów za ten miesiąc kalendarzowy, którego niezgodności dotyczą. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy korekty naliczonych Punktów w przypadku niezgłoszenia reklamacji w wyżej wskazanym terminie – nawet jeżeli błędne naliczenie nie nastąpiło z winy Uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do cofnięcia decyzji o przyznaniu Uczestnikowi Punktów i odliczenia Punktów z indywidualnego konta na Platformie, w następujących przypadkach:
a) w przypadku, gdy Punkty zostaną błędnie naliczone (bez względu na przyczynę),
b) w przypadku, gdy Uczestnik zwróci dystrybutorowi Produkty, za które otrzymał Punkty w Programie (bez względu na przyczynę)
c) w przypadku, gdy Uczestnik dopuści się opóźnienia w płatności dystrybutorowi za Produkty przekraczającego 30 dni kalendarzowych,
d) w przypadku, gdy przy nabyciu Produktów Uczestnik dopuści się naruszenia umów zawartych z dystrybutorami, postanowień Regulaminu lub czynu zabronionego przepisami prawa.
- Odliczenie Punktów z konta Uczestnika może nastąpić w każdym czasie w okresie trwania Programu. W przypadku, gdy liczba Punktów na koncie Uczestnika nie będzie pozwalać na pełne odliczenie Punktów, Organizatorowi przysługuje prawo do anulowania złożonych przez Uczestnika zamówień na nagrody oraz do wykluczenia Uczestnika z Programu (w przypadku, gdy odliczenie Punktów nie będzie możliwe przez okres co najmniej 3 miesięcy).
- Uczestnicy w ramach Programu sklasyfikowani są do grup i poziomów (grupa brąz – poziom 1,2 i 3; grupa srebro – poziom 4,5 i 6; grupa złoto – poziom 7,8 i 9; grupa platyna – poziom 10).
- Przynależność (w tym awans, spadek lub utrzymanie przynależności) do poszczególnych grup i poziomów zależy od zebrania odpowiedniej liczby Punktów za realizację zakupów Produktów zgodnie z § 3 pkt 3 oraz wykonania innych zadań („Misje”) – zgodnie z informacjami zawartymi na Platformie. Misje mogą mieć charakter stały lub okresowy oraz być możliwe do realizacji wielokrotnie lub jednokrotnie.
- Za awans na wyższy poziom lub do grupy Organizator może przyznawać dodatkowe Punkty lub nagrody. Ponowny awans na ten sam poziom (po wcześniejszym spadku) nie uprawnia do dodatkowych Punktów lub nagrody (chyba że Organizator ogłosi wyraźnie inaczej).
- Jeżeli Organizator nie ogłosi inaczej, Punkty przyznawane za awans do nowego poziomu lub grupy nie są uwzględniane przy awansie do kolejnej grupy lub poziomu.
- Awans do kolejnej grupy lub poziomu uniemożliwia kontynuację realizacji Misji dostępnej na niższym poziomie. Spadek do niższej grupy lub poziomu uniemożliwia kontynuację realizacji Misji dostępnej na wyższym poziomie.
- Wykorzystanie Punktów na Nagrody (lub ew. utrata ważności Punktów) nie wpływa na poziom i grupę Uczestnika oraz możliwość awansu do kolejnej grupy czy poziomu.
- Dla poszczególnych grup i poziomów Organizator może stosować różne przeliczniki punktowe, oferować różne nagrody w Programie oraz ogłaszać odrębne dodatkowe kryteria (pozostania na danym poziomie/w grupie lub awansu) lub Misje, za które przyznawane będą dodatkowe Punkty lub dodatkowe nagrody. Nagrody za awans mogą mieć charakter nagród jednorazowych lub stałych przywilejów dla Uczestnika. Informacje, o których mowa w tym ust. 18 ogłaszane będą za pośrednictwem Platformy.
- Aktualna grupa i poziom Uczestnika wskazane są w profilu Uczestnika na Platformie.
- Zmiana/weryfikacja przynależności do grupy i poziomu będzie dokonywana nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy. Organizator może ogłosić na Platformie, że awanse Uczestników do poszczególnych grup lub poziomów mogą odbywać się częściej (np. po zgromadzeniu odpowiedniej liczy punktów za zakupy Produktów i realizacje Misji lub po wykonaniu określonych Misji).
§4. Przyznawanie i wydawanie nagród
- Organizator zobowiązuje się wymieniać Punkty na nagrody, których lista dostępna jest na Platformie (dalej: "Nagrody"). Organizator zastrzega, że lista Nagród może ulec zmianie w każdym czasie poprzez ogłoszenie stosownej zmiany poprzez Platformę.
- Uczestnik otrzymuje prawo do danej Nagrody po uzbieraniu odpowiedniej liczby Punktów przypisanej do danej Nagrody i złożeniu stosownego zamówienia na Platformie. Nie jest dopuszczalna dopłata do Nagrody gotówką (w przypadku nieposiadania wystarczającej liczby Punktów na zamówienie Nagrody).
- Punkty tracą ważność z dniem 31 grudnia następnego roku po ich naliczeniu na indywidualnym koncie Uczestnika. Wszystkie Punkty tracą ważność z dniem zakończenia Programu, zgodnie z postanowieniami Regulaminu (niezależnie od daty ich naliczenia).
- Po złożeniu zamówienia na Nagrodę, Punkty wykorzystane na Nagrodę są automatycznie odejmowane od sumy Punktów zgromadzonych przez Uczestnika na indywidualnym koncie na Platformie.
- W przypadku, gdy okaże się, że z przyczyn niezależnych od Organizatora zamówiona Nagroda jest niedostępna, Organizator poinformuje o tym Uczestnika bezzwłocznie, proponując jednocześnie inną Nagrodę tego samego rodzaju, o identycznej wartości punktowej. W przypadku, gdy Uczestnik nie wyrazi zgody na Nagrodę zamienną, zamówienie zostanie anulowane, a wykorzystane na zamówienie Punkty zostaną przywrócone na konto Uczestnika na Platformie - nie później niż w terminie 21 dni kalendarzowych od poinformowania Uczestnika o niedostępności zamówionej Nagrody.
- Każdy Uczestnik może wielokrotnie zamawiać Nagrody stosownie do postanowień poprzedzających.
- Nagrody będą dostarczane przez firmę kurierską pod adres Uczestnika wskazany na Platformie.
Termin dostawy wynosi do 60 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia. W stosunku do wybranych Nagród Organizator może opublikować na Platformie inny sposób lub termin przekazania.
- W przypadku niemożności dostarczenia Uczestnikowi Nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika (pomimo dwóch prób doręczenia), Nagroda taka przepada. W takim przypadku Punkty przeznaczone na Nagrodę nie są przywracane na konto Uczestnika na Platformie.
- Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Uczestnicy nie mogą przenieść prawa do uzyskania Nagrody na osoby trzecie.
- W przypadku ogłoszenia kolejnej edycji Programu, niewykorzystane Punkty nie przechodzą na kolejną edycję.
- W przypadku wątpliwości co do prawidłowości danych Uczestnika zapisanych na Platformie lub wątpliwości w zakresie prawidłowości naliczenia Punktów w Programie, Organizator może wstrzymać wydanie Nagród, do czasu ich wyjaśnienia.
- Maksymalna wartość Nagród otrzymanych przez danego Uczestnika w jednym roku kalendarzowym nie może przekroczyć kwoty 18 tys. PLN netto.
- Nagrody uzyskane w Programie stanowią dochód z prowadzonej działalności i podlegają samodzielnemu rozliczeniu podatkowemu przez Uczestnika, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Wartość nagród publikowana jest na Platformie.
- Roszczenia z tytułu wad fizycznych Nagród należy zgłaszać zgodnie z procedurą gwarancyjną producentowi Nagrody lub podmiotowi wystawiającemu kartę gwarancyjną dołączoną do Nagrody (o ile dotyczy).
§5. Wystąpienie i wykluczenie z Programu
1. Uczestnik w każdym czasie ma prawo do wystąpienia z Programu poprzez kliknięcie przycisku „Usunięcie Uczestnika” na Platformie na podstronie „Dane osobowe” lub poprzez wysyłkę e-maila na kontakt@extra-program.pl z prośbą o usunięcie z Programu. Wystąpienie z Programu jest jednoznaczne z rozwiązaniem umowy uczestnictwa w Programie.
2. Uczestnik może zostać wykluczony przez Organizatora z Programu w następujących w przypadkach:
2. Uczestnik może zostać wykluczony przez Organizatora z Programu w następujących w przypadkach:
- w przypadku, gdy konto Uczestnika na Platformie nie zostanie aktywowane w terminie 3 miesięcy od zakończenia rejestracji na Platformie,
- w przypadku, gdy w terminie 3 miesięcy od zakończenia rejestracji na Platformie na koncie Uczestnika nie zostaną naliczone jakiekolwiek Punkty,
- w przypadku, gdy dane Uczestnika wskazane na Platformie okażą się nieprawdziwe,
- w przypadku, gdy okaże się, że Warsztat nie spełnia warunku uczestnictwa wskazanego w § 2 pkt 4. podpunkt a Regulaminu lub Sklep nie spełnia warunku uczestnictwa wskazanego w § 2 pkt 5. podpunkt a Regulaminu lub § 2 pkt 6 Regulaminu.
- w przypadku, gdy Uczestnik podczas uczestnictwa w Programie naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu, umów zawartych z dystrybutorami lub przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- w przypadku, o którym mowa w §3 pkt. 11 Regulaminu,
- w przypadku negatywnego wyniku procedury sprawdzającej, o której mowa w §5 pkt. 5. Regulaminu.
3. Wykluczenie z Programu powoduje utratę zdobytych Punktów oraz anulowanie wszystkich złożonych zamówień. Organizator zastrzega sobie również prawo do żądania zwrotu przyznanych Nagród lub ich wartości pieniężnej, gdy okaże się, że Uczestnik nie spełniał warunków uczestnictwa w Programie w momencie rejestracji na Platformie lub zdobył Nagrody z naruszeniem postanowień Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
4. Ponowne przystąpienie do Programu jest możliwe wyłącznie w przypadkach wskazanych w pkt 2. podpunkty a, b i f. Ponowne przystąpienie do Programu nie uprawnia do przywrócenia wcześniej zdobytych Punktów lub zakupów Produktów dokonanych przed ponowną rejestracją, chyba że przerwa w uczestnictwie w Programie nastąpiła z winy Organizatora, a dane dotyczące ponownie przystępującego Uczestnika są możliwe do odtworzenia.
5. W każdym czasie w trakcie Programu przedstawiciele Organizatora mają prawo do weryfikacji, czy Warsztat rzeczywiście prowadzi działalność określoną w § 2 pkt. 1a Regulaminu, a Sklep – działalność określoną w § 2 pkt. 1b Regulaminu, poprzez przeprowadzenie osobistej kontroli w miejscu prowadzenia działalności, tj. pod adresem wskazanym przez Uczestnika na Platformie. W przypadku dwukrotnej negatywnej weryfikacji (tj. stwierdzeniu braku czynnego warsztatu samochodowego/sklepu z częściami samochodowymi pod wskazanym adresem) Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z Programu, ze skutkiem wskazanym w §5 pkt. 3 Regulaminu.
4. Ponowne przystąpienie do Programu jest możliwe wyłącznie w przypadkach wskazanych w pkt 2. podpunkty a, b i f. Ponowne przystąpienie do Programu nie uprawnia do przywrócenia wcześniej zdobytych Punktów lub zakupów Produktów dokonanych przed ponowną rejestracją, chyba że przerwa w uczestnictwie w Programie nastąpiła z winy Organizatora, a dane dotyczące ponownie przystępującego Uczestnika są możliwe do odtworzenia.
5. W każdym czasie w trakcie Programu przedstawiciele Organizatora mają prawo do weryfikacji, czy Warsztat rzeczywiście prowadzi działalność określoną w § 2 pkt. 1a Regulaminu, a Sklep – działalność określoną w § 2 pkt. 1b Regulaminu, poprzez przeprowadzenie osobistej kontroli w miejscu prowadzenia działalności, tj. pod adresem wskazanym przez Uczestnika na Platformie. W przypadku dwukrotnej negatywnej weryfikacji (tj. stwierdzeniu braku czynnego warsztatu samochodowego/sklepu z częściami samochodowymi pod wskazanym adresem) Organizator ma prawo wykluczyć Uczestnika z Programu, ze skutkiem wskazanym w §5 pkt. 3 Regulaminu.
§ 6. Zakończenie Programu
- Organizatorowi przysługuje prawo do ogłoszenia zakończenia Programu w każdym czasie, poprzez opublikowanie stosownej informacji na Platformie.
- Zakończenie Programu następuje w terminie wskazanym przez Organizatora w ogłoszeniu, przy czym nie nastąpi to wcześniej niż w terminie 3 miesięcy od opublikowania ogłoszenia Organizatora.
- Od momentu publikacji ogłoszenia o zakończeniu Programu nie jest możliwe przystąpienie do Programu. W Programie nie będą uwzględniane zakupy Produktów dokonane później niż w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, w którym Organizator ogłosi zakończenie działalności Programu.
- Z dniem zakończenia Programu (wskazanym w ogłoszeniu) wszelkie niewykorzystane Punkty tracą ważność i nie będą zamieniane na Nagrody, bez prawa Uczestnika do ekwiwalentu z tego tytułu.
- Zamówienie Nagród po zakończeniu Programu zostanie umożliwione wyłącznie Uczestnikom, którym po ogłoszeniu zakończenia Programu przywrócono na konto Punkty z uwagi na brak zgody na Nagrodę zamienną (zgodnie z §4 pkt. 5). Uczestnicy tacy są zobowiązani do zamówienia Nagród najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od zakończenia Programu - pod rygorem wskazanym w §6 ust. 4.
- Dostawa Nagród może odbyć się również po zakończeniu Programu, zgodnie z terminami wskazanymi w Regulaminie oraz na Platformie.
§ 7. Aplikacja mobilna
- Uczestnicy mają możliwość uczestnictwa w Programie poprzez aplikację mobilną, która jest zsynchronizowana z Platformą (dalej: „Aplikacja Mobilna”).
- Korzystanie z Aplikacji Mobilnej nie jest obowiązkowe. Przedstawiciel Uczestnika ma możliwość skorzystania ze wszystkich funkcjonalności Programu za pomocą Platformy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia funkcjonowania Aplikacji w każdym czasie. W takim wypadku Uczestnicy mogą uczestniczyć w Programie wyłącznie poprzez Platformę. Organizator może udostępnić poprzez Aplikację Mobilną wszystkie lub niektóre funkcjonalności Programu dostępne na Platformie.
- Aplikacja Mobilna jest możliwa do pobrania na App Store oraz Google Play.
- Korzystanie z Aplikacji Mobilnej wymaga spełnienia następujących wymagań przez urządzenie przedstawiciela Uczestnika:
a) Urządzenie z systemem operacyjnym iOS (wersja 14 lub późniejsza) lub Android (wersja 8.1 lub późniejsza),
b) Dostęp do sieci Internet (opłaty za połączenie z siecią Internet stanowią koszt użytkownika Aplikacji Mobilnej
c) Wymagania sprzętowe – pamięć RAM min 3GB, wolne miejsce na dysku dla systemu Android: 14MB, dla systemu iPhone.: 90.5MB,
d) Wyrażenie zgody na dostęp Aplikacji Mobilne do przejrzystości śledzenia aplikacji (tylko dla iOS), kamery, lokalizacji i powiadomień push,
- Korzystanie z Aplikacji Mobilnej wymaga:
- rejestracji poprzez:
I. podanie danych kontaktowych przedstawiciela Uczestnika (uprawnionego do rejestracji firmy w Programie i jej reprezentowania w czasie trwania Programu): imienia i nazwiska, numeru telefonu komórkowego, adresu email,
II. podanie numeru NIP Uczestnika
III.potwierdzenie, że reprezentant Uczestnika jest jego właścicielem lub osobą upoważnioną do reprezentowania Uczestnika
IV. wyrażenie zgody na przesyłanie do Programu danych obrotowych od wybranego/wybranych dystrybutorów.
V. Wyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu,
- aktywacji konta poprzez:
I. wybranie dystrybutora lub dystrybutorów, u którego Uczestnik nabywa lub nabywać będzie produkty objęte Programem
II. podanie danych Uczestnika: nazwa, adres, numer telefonu firmowego, liczba pracowników,
III. wyrażenie zgody na zasady przetwarzania danych osobowych
IV. ustawienie hasła oraz pytania bezpieczeństwa
V. podanie numeru REGON Uczestnika
VI. zaznaczenie właściwego pola: „Sklep” albo „Warsztat” (aktywacja konta powinna nastąpić nie później niż w ciągu 30 dni od zakończenia rejestracji).
- rejestracji poprzez:
- Uczestnicy już zarejestrowani w Programie mogą logować się do Aplikacji Mobilnej danymi logowania używanymi na Platformie (dla Platformy i Aplikacji Mobilnej prowadzone jest wspólne konto w Programie).
- Odinstalowanie Aplikacji Mobilnej z urządzenia nie powoduje usunięcia danych lub konta Użytkownika. Usunięcie konta jest możliwe poprzez zakładkę „Mój Profil”. Usunięcie konta w Aplikacji Mobilnej jest równoznaczne z usunięciem konta w całym Programie (także na Platformie). Organizator zastrzega, że po usunięciu konta dane Uczestnika (w tym punkty) mogą być niemożliwe do przywrócenia.
- Aplikacja Mobilna będzie wysyłać następujące typy powiadomień: powiadomienia push oraz powiadomienia w skrzynce odbiorczej aplikacji.
§ 8. Świadczenie usług drogą elektroniczną
- Poprzez Platformę mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną, a w szczególności: usługa prowadzenia konta Uczestnika.
- Rozpoczęcie korzystania przez Uczestnika z usług opisanych Regulaminem, w tym wyrażenie zgody przez Uczestnika na związanie się postanowieniami Regulaminu jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Aby rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną Uczestnik powinien zaprzestać korzystania z Platformy oraz usunąć konto Uczestnika.
- W celu korzystania z Platformy Uczestnik powinien zapewnić spełnienie przez swoje urządzenie (komputer, telefon, tablet) następujących wymagań technicznych:
a. dostęp do Internetu;
b. przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML);
c. aktywne konto poczty elektronicznej.
- Zakazane jest dostarczanie przez Uczestnika treści o charakterze bezprawnym.
- Korzystając z Platformy Uczestnik jest narażony na typowe w środowisku internetowym zagrożenia, takie jak zainfekowanie systemu IT Klienta szkodliwym oprogramowaniem. Organizator dokłada starań w celu ograniczenia dostępu tego typu oprogramowania do swojego systemu IT. Zabezpieczenia te jednak nie są w stanie całkowicie wyeliminować przedstawionego ryzyka. W związku z tym Uczestnik powinien korzystać z dostępnych na rynku możliwości zabezpieczania swoich systemów IT.
§ 9. Postanowienia końcowe
- Warunki uczestnictwa i przystąpienia do Programu określa jego Regulamin dostępny na stronie http://www.bosch-extra.pl.
- Regulamin Programu dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na Platformie.
- Organizator ma prawo do zmiany Regulaminu, z zastrzeżeniem ochrony praw nabytych Uczestników, w szczególności w wypadku zmian funkcjonalności Platformy, zmian organizacyjnych lub konieczności dostosowania do obowiązujących przepisów prawa. Zmiany Regulaminu oraz jego tekst jednolity zostanie udostępniony na Platformie, a Uczestnicy zostaną powiadomieni o zmianie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Organizatora, nie krótszym niż 14 dni. W przypadku braku akceptacji Regulaminu Uczestnik może w tym terminie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym. Wypowiedzenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie skutkuje i nie jest równoznaczne z wypowiedzeniem jakichkolwiek innych umów zawartych z Organizatorem.
- W celu uniknięcia jakichkolwiek wątpliwości, Nagrody określone w Regulaminie nie są ustanawiane, przyznawane ani wręczane w zamian za nadużycie jakichkolwiek uprawnień lub niedopełnienie jakichkolwiek obowiązków ciążących na Uczestnikach ani na osobach upoważnionych do odbioru Nagrody w imieniu Uczestników.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego.
Stan na 14.11.2024 r.
Wersja 6.